Wrocław
Komunikacja empatyczna NVC w pracy z klientem...
W erze „nowej normalności” nieustanna zmienność, wzrost emocji oraz niepewność stały się codziennością w pracy z klientami. Klienci – wewnętrzni i zewnętrzni – są dziś bardziej wymagający, [...]
Coaching w zarządzaniu – skuteczne narzędzia...
Coaching jest uznawany za jedną z najbardziej efektywnych metod rozwoju poszczególnych osób. To fundament skutecznego budowania trwałych i samodzielnych zespołów. To podejście, które skupia się [...]
Opis i wartościowanie stanowisk pracy –...
„Zastąp chaos na porządek i twórz kulturę organizacyjną” Opis stanowiska pracy stanowi elementarne narzędzie skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi. To kluczowy dokument zarówno dla [...]
Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym (X, Y,...
Od liderów wymaga się dziś nieprzeciętnej efektywności, realizowania dużych i wymagających celów, które są możliwe do osiągnięcia tylko wówczas, gdy za liderami stoi zgrany i zaangażowany zespół. [...]
Prawo pracy 2025/2026 – wszystko, co...
Prawo Pracy 2025/2026 stanowi doskonałe uzupełnienie Akademii Kadr 2025/2026 oraz edycji z poprzednich lat. Uczestnicy szkolenia otrzymają uaktualnione, gruntownie przebudowane i rozszerzone [...]
Zarządzanie energią – 4 obszary....
„Człowiek musi kierować swoją energią, a nie być przez nią kierowany.”William Frederick Book Jak wzorce myślowe, komunikacja z samym sobą i innymi, przeżywane emocje oddziaływają na [...]
Nowoczesne Przywództwo 3.0 – buduj swoją...
Przywództwo jest najbardziej zaawansowaną rolą współpracy z ludźmi, jaką może przyjąć organizacja. Zapraszamy do wspólnej, aktywnej pracy i rozwijania swoich kompetencji zarządzania – tym razem w [...]
Executive Assistant – mistrzowska...
W dzisiejszych realiach biznesowych w Polsce mamy do czynienia ze wzrostem zapotrzebowania na executive assistant. W celu jak najlepszego wsparcia swoich przełożonych CEO, CFO, CIO konieczne [...]
Profesjonalny Office Manager –...
Zarządzanie biurem to praca w wielu obszarach – administracja, HR, kadry, finanse, zarządzanie biurem, zakupy oraz wymaga wielu kompetencji zawodowych, interpersonalnych i osobistych. Rola Office [...]
Sprzedaż 2.0 – innowacyjne techniki sprzedaży...
„Sprzedaż to nie sztuka manipulacji, ale sztuka budowania relacji i dostarczania wartości.” Zig Ziglar, mówca motywacyjny i autor książek o sprzedaży W dynamicznie zmieniającym się świecie [...]
Prawo Pracy Urlopy wypoczynkowe i inne...
Warsztat doskonalący umiejętności w zakresie ustalania prawa pracownika do urlopu wypoczynkowego, w tym ustalania stażu urlopowego i wymiaru urlopu. Nie zabraknie omówienia projektowanych zmian [...]
Prawo Pracy Akta osobowe oraz zatrudnianie i...
Warsztat aktualizujący i uzupełniający wiedzę w zakresie zawierania i rozwiązywania umów o pracę oraz sporządzania i przechowywania dokumentacji pracowniczej, w szczególności prowadzenia teczki [...]
Akademia księgowości (108 h) – certyfikowany...
Lider rynku szkoleń Od 2007 roku doświadczenie w kursach zawodowych** Ponad 1 mlnprzeszkolonych osób NASZA SPECJALIZACJA – DOSKONAŁOŚĆ W KSIĘGOWOŚCI! Co zyskasz uczestnicząc w naszym kursie? 1. [...]
Zarządzanie zmianą – lider w procesie...
W erze innowacji zmiana jest jedyną pewnością, którą muszą opanować liderzy. W dzisiejszym świecie VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) zmiana jest nie tylko nieunikniona, ale i [...]