Zarządzanie zespołem dla młodych menedżerów
Kategoria: Menedżerskie, Szkolenia biznesowe
Przygotowanie i wdrożenie młodych menedżerów do pełnienia roli kierowniczej w organizacji oraz świadome zaplanowanie i budowanie przez nich ich własnej roli managerskiej i wizji zespołu.
Nabycie umiejętności wyznaczania celów pracownikom oraz skuteczne delegowanie im zadań, a także wyznaczanie granic i egzekwowanie ustalonych zasad działania.
Po szkoleniu Uczestnicy:
• nabędą umiejętności z obszaru zarządzania zespołem i stworzenia własnej wizji siebie jako menedżera,
• będą potrafili sformułować Kluczowy Cel dla swojego zespołu,
• będą posiadali wiedzę i umiejętności stawiania celów i zadań w formule partnerskiej,
• będą potrafili udzielać informacji zwrotnej i oceny pracownika,
• nabędą umiejętności planowania własnej pracy i ustalania priorytetów
• będą potrafili stawiać granice i egzekwować wyznaczone ustalenia.
Managerowie z niewielkim doświadczeniem liderskim lub osoby, przygotowujące się do awansu na stanowisko kierownicze. Osoby które awansując zarządzają nowym zespołem, jak również te, które obejmują stanowisko z tytułu awansu wewnętrznego. Osoby którym zależy na jak najlepszym i skutecznym zarządzaniu swoim obecnym lub przyszłym zespołem od samego początku.
To warsztat oparty na praktyczny sposób przekazywania wiedzy, gdzie prezentacja ograniczona jest do minimum, aby uczestnicy zdobyli niezbędną wiedzę oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w życiu zawodowym. W szkoleniu wykorzystujemy doświadczenia i umiejętności Uczestników oraz odwołujemy się do doświadczeń trenera. Zawiera: ćwiczenia indywidualne i zespołowe, prezentację multimedialną, dyskusje moderowane, gry symulacyjne, case study (analiza przypadków z praktyki biznesowej). Wszystkie ćwiczenia odbywają się w przyjaznej, bezpiecznej atmosferze.
Kamila Karczewska – certyfikowany trener biznesu, certyfikowany coach i trener mentalny, wykładowca na UE we Wrocławiu. Facylitator Access Consciousness Bars. Współpracuje z klientami biznesowymi i indywidualnymi, jako konsultant, trener szkoleniowy i coach w obszarze rozwoju osobistego i wzmacniania pozycji rynkowej firm, również poprzez szkolenia i podwyższanie kompetencji pracowników. Swoje szkolenia prowadzi w oparciu o proces szkoleniowy zawierający elementy treningu mentalnego i accelerated learning, dzięki którym uczestnicy już od samego początku są zaangażowani i skoncentrowani na wyzwaniach z którymi na co dzień się spotykają, a podczas całego procesu dostają wszystkie odpowiedzi na pytania z którymi przyszli. Specjalizuje się w szkoleniach z obszarów: przywództwa zarządzania i budowania zespołów, komunikacji i asertywności, profesjonalnej obsługi trudnego klienta z elementami postawy i komunikacji asertywnej, zarządzania stresem, zarządzania czasem, access consciousness – pracy z uwalnianiem trudnych emocji i stresu. 12 letnie doświadczenie zawodowe zdobyła pracując na stanowiskach menedżerskich w średnich i dużych przedsiębiorstwach. Kompetencji związanych z rozwojem i efektywnością osobistą uczyła się na polskich uczelniach, a także na seminariach i warsztatach u światowej sławy trenerów: AnthonyRobbins, Brian Tracy, John Maxwell, Bob Proctor. Podczas 8 letniej pracy trenerskiej przeszkoliła ponad 4.000 osób.
Beata Wiernicka-Bełz – doświadczony trener biznesu, konsultant HR, coach/mentor kryzysowy, certyfikowany asesor AC/DC, moderator DT, ekspert w zakresie budowania i wdrażania efektywnych i skutecznych rozwiązań HR. Posiada 16 letnie doświadczenie managerskie na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych w firmach z branży: FMCG, usługowo-informatycznej, dystrybucyjnej, produkcyjno-handlowej oraz 14 letnie doświadczenia jako trener i konsultant. Posiada praktyczne doświadczenie w tworzeniu, jak i aktualizowaniu zakresów obowiązków dla wszystkich stanowisk pracy oraz w projektach dotyczących wartościowania stanowisk pracy, tworzenia i wdrażanie systemów motywacyjnych oraz systemów premiowych. Doświadczeniem zawodowym i praktyką konsultancką dzieli się prowadząc szkolenia. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej, bardzo praktyczne, inspirujące i dające pakiet „narzędzi” oraz „wachlarz dobrych praktyk”. Jako trener biznesu zrealizowała ponad 5000 godzin szkoleniowych w tym w sektorach energetycznym, farmaceutycznym, FMCG, telekomunikacyjnym, produkcyjnych, administracji publicznej. Specjalizuje się w obszarach związanych z HR BP, systemami wynagrodzeń i motywacji, oceną pracowników, metodą diagnostyczną AC/DC, rekrutacją, selekcją i adaptacją personelu. Prowadzi także szkolenia z tematyki przywództwa, rozwoju umiejętności menadżerskich, budowania zespołu, zarządzania zmianą, komunikacji.
Anna Gąsiorowska – praktyk, mentor, coach, windykator, trener najlepszych negocjatorów w Polsce i Europie. Posiada 30 letnie doświadczenie w zarządzaniu I sprzedaży. W wieku 24 lat została Dyrektorem ds. Windykacji, Kontroli Kredytowej i Prokurentem. Zarządzała należnościami 16 spółek Grupy Kronospan w Polsce, a także pracą działów Grupy w Europie Zachodniej i Wschodniej. Od lat wspiera firmy, przedsiębiorców i osoby prywatne w etycznym odzyskiwaniu pieniędzy, przeprowadzaniu skutecznych negocjacji z kontrahentami oraz usprawnianiu komunikacji. Szkoli zespoły sprzedażowe, zakupowe, właścicieli, prezesów, księgowe i pracowników produkcji. Uczy jak rozmawiać budując relacje i przede wszystkim pokazuje, jak oddzielić emocje od problemu. Skuteczne egzekwowanie to dzisiaj cenna umiejętność, która swoje odzwierciedlenie ma w każdym sektorze firmy. Uczy, jak przeprowadzać trudne rozmowy, zarówno z klientami, jak i współpracownikami. Jest wielokrotną medalistką i Mistrzynią̨ Polski, Mistrzynią Europy i Vice Mistrzynią Świata Kettlebell sport. Trener z wieloletnim doświadczeniem i pasją. Od lat zajmuje się̨ również nowoczesną dietetyką, psychologią, coachingiem i treningiem mentalnym. Jej zdaniem, człowiek do szczęścia potrzebuje zarówno ciągłego rozwoju zawodowego, doskonalenia swoich kompetencji w pracy, ale także rozwoju fizycznego.
*Szkolenie będzie prowadził jeden dedykowany trener.
1. Autodiagnoza własnego stylu działania i mocnych stron.
• mój potencjał, styl działania i wpływ na otoczenie, z jakimi zasobami wchodzę w rolę menedżera?
• budowanie wewnętrznej siły i odporności psychicznej.
2. Trudności w pracy managera:
• źródło problemów i wyzwań z jakimi spotyka się manager,
• umiejętne zarządzanie własnymi emocjami w tym stresem.
3. Budowanie autorytetu w zespole:
• expose lidera – kiedy i o czym mówić, jaką postawę przyjąć (wartości, zasady, oczekiwania wobec
zespołu) by zdobyć zaufanie i pole do efektywnej współpracy,
• jak zarządzać dotychczasowymi koleżankami/kolegami w zespole w wyniku awansu wewnętrznego, by zbudować nową, zdrowa relacje,
• budowanie autorytetu wśród młodych i starszych pracowników – różnice pokoleniowe,
• jak wzmacniać swoją pozycję lidera na co dzień,
koncentracja na wspólnym celu.
4. Jak skutecznie komunikować się z zespołem:
• podstawowe narzędzia w skutecznej komunikacji,
• rola pytań pogłębionych,
• komunikacja oparta o cel – metoda F. von Thuna,
asertywna komunikacja i stawianie granic.
5. Kluczowe role managera:
• organizowanie – pracy własnej oraz zespołu, zrozumienie vs odpowiedzialność,
motywowanie – jako skuteczne narzędzie do realizacji celów organizacji i poszczególnych członków zespołu,
• delegowanie – jako narzędzie rozwoju pracownika i podwyższanie jego kompetencji,
co zrobić, kiedy oddelegowane zadania są notorycznie błędnie wykonywane, lub nie wykonywane na czas?
• weryfikacja – by uniknąć błędów, nieporozumień i konsekwencji.
6. Narzędzia w motywacji zespołu:
• czy wiesz, co wpływa na demotywację pracowników?
• jak rozpoznać motywatory podwładnych?
• wyznaczanie celów metoda SMARTER oraz siatka CELÓW,
• rozmowa oceniająca oraz feedback i forward.
7. Konflikty w zespole – jak je skutecznie rozwiązywać?:
• spotkania z zespołem, 1:1, by rozmawiać i tworzyć relacje,
• rozmowa wspierająca vs dyscyplinująca,
• narzędzia wspierające efektywne współdziałanie w zespole – Kodeks Zespołu.
*Program chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, programów zawartych w ofercie ADN Akademii w formie elektronicznej lub innej bez zgody autora zabronione.
⇒ „Bardzo podobała mi się tematyka i osoba prowadząca. Cały początek 2-go dnia – style, autodiagnostyka managera, komunikacja pomiędzy stylami”.
Bożena Tworek, Lider zespołu księgowego, Profin Management Sp. z o.o.
⇒ „Doskonałe szkoleniem wiele świetnych umiejętności do zdobycia”.
Marcin Ciszewski, Kierownik, Uniwersytet Medyczny w Łodzi
⇒ „Fajny sposób prowadzenia szkolenia, sposób lekki i przyjemny – przykłady z życia. Podobał mi się sposób komunikacji”.
Barbara Białecka-Szymczyk, Specjalista, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
⇒ „Ciekawe, przyjemnie się słuchało, dobra atmosfera, dużo przydatnych informacji”.
Wiktoria Rygielska, Asystentka Zarządu, Black and White Style Bogumiła Zielmachowicz
⇒ „Bardzo przydatne szkolenie, które pokazało mi jak budować zespół od podstaw i na jakich wartościach”.
Przemysław Górny, Kierownik Zmiany, Ivy Technology Poland Sp. z o.o.
⇒ „Bardzo ciekawe szkolenie, z którego elementów na pewno będę korzystał w codziennej pracy. Ciekawa formuła warsztatowa”.
Dariusz Bigelmajer, Zastępca Dyrektora, PGE Dystrybucja S.A.
⇒ „Szkolenie bardzo pozytywne, napełniające wiedzą i energią w działania”.
Karolina Rudnicka, Kierownik restauracji, Notera Hotel SPA
Cena: 1690 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat
Miejsce i godziny zajęć
Godziny zajęć: 10:00 – 16:30
Miejsce zajęć: centrum w/w miast
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl