Komunikacja empatyczna NVC w pracy z klientem...

W erze „nowej normalności” nieustanna zmienność, wzrost emocji oraz niepewność stały się codziennością w pracy z klientami. Klienci – wewnętrzni i zewnętrzni – są dziś bardziej wymagający, [...]

Coaching w zarządzaniu – skuteczne narzędzia...

Coaching jest uznawany za jedną z najbardziej efektywnych metod rozwoju poszczególnych osób. To fundament skutecznego budowania trwałych i samodzielnych zespołów. To podejście, które skupia się [...]

Opis i wartościowanie stanowisk pracy –...

„Zastąp chaos na porządek i twórz kulturę organizacyjną” Opis stanowiska pracy stanowi elementarne narzędzie skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi. To kluczowy dokument zarówno dla [...]

Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym (X, Y,...

Od liderów wymaga się dziś nieprzeciętnej efektywności, realizowania dużych i wymagających celów, które są możliwe do osiągnięcia tylko wówczas, gdy za liderami stoi zgrany i zaangażowany zespół. [...]

Prawo pracy 2025/2026 – wszystko, co...

Prawo Pracy 2025/2026 stanowi doskonałe uzupełnienie Akademii Kadr 2025/2026 oraz edycji z poprzednich lat. Uczestnicy szkolenia otrzymają uaktualnione, gruntownie przebudowane i rozszerzone [...]

Zarządzanie energią – 4 obszary....

„Człowiek musi kierować swoją energią, a nie być przez nią kierowany.”William Frederick Book Jak wzorce myślowe, komunikacja z samym sobą i innymi, przeżywane emocje oddziaływają na [...]

Nowoczesne Przywództwo 3.0 – buduj swoją...

Przywództwo jest najbardziej zaawansowaną rolą współpracy z ludźmi, jaką może przyjąć organizacja. Zapraszamy do wspólnej, aktywnej pracy i rozwijania swoich kompetencji zarządzania – tym razem w [...]

Executive Assistant – mistrzowska...

W dzisiejszych realiach biznesowych w Polsce mamy do czynienia ze wzrostem zapotrzebowania na executive assistant. W celu jak najlepszego wsparcia swoich przełożonych CEO, CFO, CIO konieczne [...]

Profesjonalny Office Manager –...

Zarządzanie biurem to praca w wielu obszarach – administracja, HR, kadry, finanse, zarządzanie biurem, zakupy oraz wymaga wielu kompetencji zawodowych, interpersonalnych i osobistych. Rola Office [...]

Sprzedaż 2.0 – innowacyjne techniki sprzedaży...

„Sprzedaż to nie sztuka manipulacji, ale sztuka budowania relacji i dostarczania wartości.” Zig Ziglar, mówca motywacyjny i autor książek o sprzedaży W dynamicznie zmieniającym się świecie [...]

Prawo Pracy Urlopy wypoczynkowe i inne...

Warsztat doskonalący umiejętności w zakresie ustalania prawa pracownika do urlopu wypoczynkowego, w tym ustalania stażu urlopowego i wymiaru urlopu. Nie zabraknie omówienia projektowanych zmian [...]

Prawo Pracy Akta osobowe oraz zatrudnianie i...

Warsztat aktualizujący i uzupełniający wiedzę w zakresie zawierania i rozwiązywania umów o pracę oraz sporządzania i przechowywania dokumentacji pracowniczej, w szczególności prowadzenia teczki [...]

Akademia księgowości (108 h) – certyfikowany...

Lider rynku szkoleń Od 2007 roku doświadczenie w kursach zawodowych** Ponad 1 mlnprzeszkolonych osób NASZA SPECJALIZACJA – DOSKONAŁOŚĆ W KSIĘGOWOŚCI! Co zyskasz uczestnicząc w naszym kursie? 1. [...]

Zarządzanie zmianą – lider w procesie...

W erze innowacji zmiana jest jedyną pewnością, którą muszą opanować liderzy. W dzisiejszym świecie VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) zmiana jest nie tylko nieunikniona, ale i [...]
Pages 1 2 3