Sztuczna inteligencja w biznesie od podstaw–...

Szybko ewoluujące wymagania klientów, zmieniające się otoczenie biznesowe i sytuacja gospodarcza skłaniają organizacje do poszukiwania rozwiązań, które usprawnią i zoptymalizują procesy [...]

Silna marka osobista Office Managera –...

Jaką marką jesteś ? Jaką marką chcesz być? We współczesnym świecie biznesu, naszym kluczowym celem jest promowanie marki. Wszyscy jesteśmy dyrektorami generalnymi własnych firm „JA”. Nie określa [...]

Cele zrównoważonego rozwoju w strategii firmy

Celem szkolenia jest poszerzenie i uaktualnienie wiedzy w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu – CSR, poznanie najważniejszych trendów i zmian legislacyjnych wpływających na [...]

Prawidłowa komunikacja produktów i usług z...

Marketing proekologiczny to oczywiście odpowiednio zakrojone działania, które mają realny wpływ na nasze środowisko. Jednak warto wiedzieć, że nie tylko to jest istotne – bardzo ważnym elementem [...]

Rekrutacja i wdrożenie pracownika zajmującego...

Szkolenie ma na celu ustalenia procesu rekrutacji, sposobów i miejsc, gdzie rekrutacja mogłaby się odbywać. Wskazanie najważniejszych umiejętności i doświadczeń osób zajmujących stanowiska w [...]
Pages 1 2 3 11