Szkolenie online
Przygotowanie do Krajowego Systemu e-faktur ( KSeF) w służbie zdrowia

Cena: 740 zł + 23% VAT

Kategoria: ,

Czas trwania: 1 dzień
Cena: 740 zł + 23% VAT
Szczegółowy plan
Opis szkolenia

Szkolenie dedykowane jest pracownikom podmiotów medycznych wystawiających faktury, rozliczających podatek VAT w transakcjach krajowych i unijnych. Podczas szkolenia wskazujemy najważniejsze etapy wdrożenia KSeF, wskazujemy na obszary wymagające usprawnień i możliwe ryzyka błędów, omawiamy funkcje KSeF oraz właściwy obieg informacji w podmiocie w procesie wdrożenia KSeF.

Program

I. Krajowy System e-Faktur (KSeF) – przygotowanie do wdrożenia

1. KSeF czy warto skorzystać z KSeF już w II połowie 2025r.?
2. KSeF a powiązanie z portalem NFZ, integracja.
3. Pojęcie faktury ustrukturyzowanej tj. wystawianej w ramach KSeF.
4. Zasady akceptacji odbiorcy faktury ustrukturyzowanej.
5. Wystawienie, otrzymanie i przesłanie faktury ustrukturyzowanej.
6. Uwierzytelnienia faktury ustrukturyzowanej.
7. ZAW-FA – zawiadomienie o nadaniu i odebraniu uprawnień do KSeF. Kto ma mieć nadane uprawnienia w podmiocie medycznym?
8. Przechowywanie faktur ustrukturyzowanych.
9. Faktury korygujące w KSeF.
10. Dostęp do faktur w KSeF, czy nabywcy jako osoby fizyczne będą z niego korzystać?
11. Procedura wewnętrzna w zakresie wdrażania KSeF- omówienie.
12. Paragony – zasady wystawiania dla konsumentów oraz paragony z NIP.

II. Dokonywanie płatności do faktury ustrukturyzowanej

1. Numer KSeF a pojedyncze przelewy.
2. Identyfikator zbiorczy do płatności.
3. Numer KSeF a zbiorcze przelewy przy użyciu mechanizm podzielonej płatności.

III. Sankcje w zakresie nieprawidłowości w korzystaniu z KSeF – od kiedy wchodzą w życie?

1. Sankcja za wystawienie faktury poza systemem KSeF,
2. Sankcje za wystawienie faktur w niewłaściwym formacie w okresie awarii lub w trybie „offline”,
3. Sankcje za opóźnione przesłanie do KSeF faktur wystawionych w okresie awarii lub w trybie „offline”.

IV. Zmiany w procedurach wewnętrznych podmiotu medycznego, regulaminie obiegu dokumentów, umowach z klientami.

Informacje organizacyjne

Cena: 740 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.

Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Decyzję o finalizacji szkolenia podejmujemy na 6-7 dni przed datą jego realizacji. Prosimy mieć to na uwadze i nie zwlekać z rejestracją na wybrane zajęcia. O potwierdzaniu szkoleń decyduje liczba zgłoszeń.

Harmonogram szkolenia

Dzień przed szkoleniem Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w formie elektronicznej 9:30 – rozpoczęcie logowania przez Uczestników 10:00 – 16:00 – szkolenie w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Norbert Saks
22 208 28 85
norbert.saks@adnakademia.pl

Joanna Domaszewska
22 208 28 28
joanna.domaszewska@adnakademia.pl

Dostępne terminy
24-10-2025Online

Zaufali nam: