Realizacja programu

Podczas szkoleń trenujemy stosowanie konkretnych narzędzi,  wynikających z obszarów rozwojowych uczestników szkolenia. Szkolenia prowadzone są  w oparciu o doświadczalny cykl uczenia się Dawida A. Kolba z wykorzystaniem różnorodnych metod szkoleniowych i technik aktywizujących uczestników z uwzględnieniem dynamiki grupowej oraz wykorzystujący studia przypadków.

Metody pracy warsztatowej dobieramy na podstawie analizy celów szkolenia oraz potrzeb uczestników zajęć:

Burza mózgów – stosowana jest w celu wypracowania najlepszego rozwiązania określonego problemu bądź stworzeni innowacyjnego projektu/modelu.

Studium przypadku – stosowane jest w celu poznania różnych doświadczeń oraz nabycia i przetrenowania umiejętności analizy, wnioskowania oraz kreatywnego poszukiwania rozwiązań określonego problemu.

Testy psychologiczne – stosowane są w celu nabycia wiedzy o własnych predyspozycjach, cechach i sposobach percepcji oraz     poznania szerokiego spektrum innych zachowań i ich konsekwencji.

Gra szkoleniowa – stosowana jest w celu doświadczenia złożonych mechanizmów występujących praktyce zawodowej uczestników.

Symulacja biznesowa – stosowana jest w celu nabycia umiejętności implementacji określonych technik i standardów poprzez trening symulowanych sytuacji zawodowych.

Sesja audio-video – stosowana jest w celu umożliwienia uczestnikom dokonania autodiagnozy umiejętności oraz doświadczenia     i analizy zastosowania nowych technik i metod działania.

A także:
• ćwiczenia indywidualne
• ćwiczenia grupowe
• sesja informacji zwrotnej