Podczas szkoleń trenujemy stosowanie konkretnych narzędzi, wynikających z obszarów rozwojowych uczestników szkolenia. Szkolenia prowadzone są w oparciu o doświadczalny cykl uczenia się Dawida A. Kolba z wykorzystaniem różnorodnych metod szkoleniowych i technik aktywizujących uczestników z uwzględnieniem dynamiki grupowej oraz wykorzystujący studia przypadków.
Metody pracy warsztatowej dobieramy na podstawie analizy celów szkolenia oraz potrzeb uczestników zajęć:
Burza mózgów – stosowana jest w celu wypracowania najlepszego rozwiązania określonego problemu bądź stworzeni innowacyjnego projektu/modelu.
Studium przypadku – stosowane jest w celu poznania różnych doświadczeń oraz nabycia i przetrenowania umiejętności analizy, wnioskowania oraz kreatywnego poszukiwania rozwiązań określonego problemu.
Testy psychologiczne – stosowane są w celu nabycia wiedzy o własnych predyspozycjach, cechach i sposobach percepcji oraz poznania szerokiego spektrum innych zachowań i ich konsekwencji.
Gra szkoleniowa – stosowana jest w celu doświadczenia złożonych mechanizmów występujących praktyce zawodowej uczestników.
Symulacja biznesowa – stosowana jest w celu nabycia umiejętności implementacji określonych technik i standardów poprzez trening symulowanych sytuacji zawodowych.
Sesja audio-video – stosowana jest w celu umożliwienia uczestnikom dokonania autodiagnozy umiejętności oraz doświadczenia i analizy zastosowania nowych technik i metod działania.
A także:
• ćwiczenia indywidualne
• ćwiczenia grupowe
• sesja informacji zwrotnej