Szkolenie online
Lider w akcji – narzędzia i strategie nowoczesnego menedżera

Cena: 1490 zł + 23% VAT

Kategoria: ,

Czas trwania: 2 dni
Cena: 1490 zł + 23% VAT
Szczegółowy plan

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest rozwój osobistych kompetencji menedżera oraz nabycie praktycznych narzędzi zarządzania zespołem.

Korzyści ze szkolenia

Uczestnicy zdobędą umiejętności budowania autorytetu, motywowania pracowników, delegowania zadań, prowadzenia trudnych rozmów, zarządzania konfliktami oraz komunikowania zmian w dynamicznym środowisku pracy. Szkolenie ma na celu wzmocnienie ich pozycji lidera i wsparcie w wyzwaniach związanych z zarządzaniem zespołami.

Korzyści ze szkolenia:
• zbudujesz autorytet lidera poprzez spójność, autentyczność i skuteczną komunikację,
• zmotywujesz swój zespół poprzez opracowanie planu motywacyjnego dostosowanego do indywidualnych potrzeb pracowników,
• nauczysz się kontraktować zasady współpracy i wygłaszać expose menedżerskie,
• poznasz zasady skutecznego delegowania zadań i odpowiedzialności,
• nauczysz się delegować zadania, uwzględniając kompetencje i zaangażowanie pracowników
• poznasz techniki udzielania feedbacku, prowadzenia rozmów rozwojowych oraz rozwiązywania konfliktów w zespole,
• zrozumiesz procesy zarządzania zmianą i jak radzić sobie z oporem pracowników.
• zwiększysz pewność siebie w roli lidera oraz będziesz gotowy do podejmowania wyzwań menedżerskich.
• nauczysz się proaktywnie podchodzić do motywowania i rozwijania zespołu.
• wykażesz się elastycznością we współpracy i będziesz gotowy do adaptacji w sytuacjach zmian i konfliktów.

Metodyka szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatowy i jest skoncentrowane na przekazaniu i przećwiczeniu konkretnych narzędzi wspierających umiejętności dobrej komunikacji i współpracy w grupie. Wykorzystane zostaną: ćwiczenia indywidualne i grupowe, zadania/gry symulacyjne, dyskusje moderowane, studia przypadków, wymianę doświadczeń uczestników. W szkoleniu wykorzystujemy doświadczenia i umiejętności uczestników, związane z ich codzienną pracą.

Trenerzy

Kamila Karczewska – certyfikowany trener biznesu, certyfikowany coach i trener mentalny, wykładowca na UE we Wrocławiu. Facylitator Access Consciousness Bars. Współpracuje z klientami biznesowymi i indywidualnymi, jako konsultant, trener szkoleniowy i coach w obszarze rozwoju osobistego i wzmacniania pozycji rynkowej firm, również poprzez szkolenia i podwyższanie kompetencji pracowników. Swoje szkolenia prowadzi w oparciu o proces szkoleniowy zawierający elementy treningu mentalnego i accelerated learning, dzięki którym uczestnicy już od samego początku są zaangażowani i skoncentrowani na wyzwaniach z którymi na co dzień się spotykają, a podczas całego procesu dostają wszystkie odpowiedzi na pytania z którymi przyszli. Specjalizuje się w szkoleniach z obszarów: przywództwa zarządzania i budowania zespołów, komunikacji i asertywności, profesjonalnej obsługi trudnego klienta z elementami postawy i komunikacji asertywnej, zarządzania stresem, zarządzania czasem, access consciousness – pracy z uwalnianiem trudnych emocji i stresu. 12 letnie doświadczenie zawodowe zdobyła pracując na stanowiskach menedżerskich w średnich i dużych przedsiębiorstwach. Kompetencji związanych z rozwojem i efektywnością osobistą uczyła się na polskich uczelniach, a także na seminariach i warsztatach u światowej sławy trenerów: AnthonyRobbins, Brian Tracy, John Maxwell, Bob Proctor. Podczas 8 letniej pracy trenerskiej przeszkoliła ponad 4.000 osób.

Magdalena Górecka – certyfikowana trenerka biznesu, ekspertka kompetencji miękkich i sprzedażowych, projektantka scenariuszy szkoleń e-learningowych. Ukończyła certyfikowane szkolenia biznesowe, takie jak Master Business Training, Customer Centric Selling, Akademia Lidera oraz wiele innych programów rozwojowych. Praktyk biznesu z 28- letnim doświadczeniem zawodowym, pracowała m.in. w sprzedaży jako doradca klienta biznesowego, kierownik BOK oraz jako trener wewnętrzny w departamencie klientów biznesowych w największym koncernie multienergetycznym w Polsce. Jako trenerka i miłośniczka szkoleń miękkich wspiera liderów, handlowców i pracowników biurowych w osiąganiu ich celów zawodowych i prywatnych. Oferuje pracę nad kompetencjami związanymi z produktywnością i efektywnością osobistą, umiejętnością wyznaczania celów, definiowaniem swoich mocnych stron, pozytywną komunikacją opartą o budowanie relacji, asertywnością, zachowaniem równowagi pomiędzy życiem zawodowym i osobistym (work-life-balance), radzeniem sobie ze stresem, budowaniem relacji biznesowych zgodnie z zasadami etyki w biznesie. Programy rozwojowe i szkolenia opiera na bogatym doświadczeniu w biznesie i wiedzy zdobywanej na różnych stanowiskach w firmie oraz podczas pracy z klientem. Szkolenia buduje na sprawdzonych metodach, skutecznych narzędziach, atrakcyjnych grach szkoleniowych, autorskich studiach przypadków odnoszonych się do realnych sytuacji biznesowych. W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone analizą indywidualnych potrzeb.

Marek Pietkiewicz – certyfikowany trener, menedżer z ponad 25-letnia praktyką w zakresie budowania i zarządzania oraz szkolenia dużych grup pracowniczych. Specjalizuje się w tematyce zarządzania zasobami ludzkimi w tym motywowania, delegowania zadań, umiejętnością bycia liderem, komunikacji interpersonalnej. Posiada doświadczenie w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników, przeprowadził wiele działań Assessment Center. Ekspert w dziedzinie opisu i wartościowania stanowisk pracy oraz oceny okresowej pracownika. Wdrażał procesy zarządcze w komórkach HR m.in. opisy i wartościowanie stanowisk pracy, ocenę okresową pracownika, indywidualną politykę rozwoju zawodowego, politykę szkoleniową, a także budowanie kadry rezerwowej. Rekomendowany przez firmę akredytacyjną z zakresu prowadzenia kursów certyfikujących na pełnomocnika SZJ (ISO 9001). Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu i Uniwersytecie Ekonomicznym z zakresu ZZL, zarządzania konfliktami w organizacji i zarządzania zmianą. Prelegent i moderator kilkudziesięciu konferencji. Instruktor windsurfingu i narciarstwa zjazdowego.

*Szkolenie będzie prowadził jeden dedykowany trener.

Program szkolenia

1. Fundamenty efektywnego zarządzania:
• Co definiuje skutecznego lidera?
• Role i kompetencje nowoczesnego lidera
• Rozmowy o przywództwie
• Zarządzanie vs. przywództwo – czym różnią się te podejścia?
• Mapa wyzwań lidera

2. Budowanie autorytetu lidera:
• Co buduje, a co osłabia autorytet lidera?
• Autentyczność i konsekwencja w działaniach lidera
• Jak wzmacniać swoją pozycję lidera na co dzień?
• Kodeks Zespołu i Wartości Zespołu jako narzędzia wspierające efektywne współdziałanie w zespole

3. Motywowanie pracowników poprzez identyfikację kodu motywacyjnego DNA:
• Co motywuje ludzi? Przegląd różnic indywidualnych
• Lista motywatorów
• Jak rozpoznać i zrozumieć indywidualne motywatory pracowników?
• Kod motywacyjny DNA – koncepcji Tamary Lowe
• Opracowanie planu motywacyjnego dla wybranego pracownika

4. Kontraktowanie zasad współpracy w zespole:
• Czym jest expose menedżerskie i jaki ma cel?
• Poznanie zasad kontraktowania pracy i wygłaszania expose.
• Przygotowanie indywidualnego expose przez uczestników
• Przedstawienie expose

5. Delegowanie zadań i odpowiedzialności:
• Korzyści i bariery w delegowaniu
• Dlaczego delegowanie jest kluczowe dla lidera?
• Rozpoznanie własnych wyzwań związanych z delegowaniem
• Dlaczego warto delegować? Jakie zadania delegujemy a jakich nie?
• Komu delegować zadania – kompetencje vs zaangażowanie pracowników
• Case study – delegowanie zadania,
• Siedem kroków delegowania, czyli o co musi zadbać lider, żeby skutecznie oddelegować zadanie
• Zasady skutecznego delegowania

6. Rozwijanie zespołu – budowanie zaangażowania oraz trudne rozmowy:
• Feedback menedżerski
• Informacja zwrotna motywująca i korygująca
• Co daje i w jakich sytuacjach stosować informację zwrotną?
• Model udzielania informacji zwrotnej FUKO.
• Rozmowa oceniająca.
• Rozmowa rozwojowa – model GROW.
• Przeprowadzenie przykładowej rozmowy.
• Jak stać się lepszym szefem dla swojego zespołu?

7. Zarządzanie konfliktem w zespole:
• Skąd się biorą konflikty?
• Koło konfliktów – pięć rodzajów konfliktów, analiza sytuacji konfliktowej
• Style rozwiązywania konfliktów Thomasa- Kilmanna
• Jak zapobiegać i jak skutecznie rozwiązywać konflikty?
• Analiza przypadków uczestników – sytuacja i sposoby rozwiązania konfliktu, wnioski rozwojowe

8. Jak komunikować zmiany i radzić sobie z oporem:
• Jak reagujemy na zmiany – identyfikacja źródeł oporu wobec zmiany
• Fazy przejścia przez zmianę.
• Opór pracowników wobec zmiany – jak sobie z nim radzić?
• Jak przejść przez zmianę? Co jest ważne, aby zespół współpracował w zmianie?
• Komunikowanie zmiany, korzyści ze zmiany, plan zmiany.
• Zadanie praktyczne – przygotowanie komunikatu o zmianie


*Program chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, programów zawartych w ofercie ADN Akademii w formie elektronicznej lub innej bez zgody autora zabronione.

Informacje organizacyjne

Cena: 1490 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:
• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.

Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Harmonogram szkolenia

9:30 – rozpoczęcie logowania przez Uczestników 10:00-15:00 – szkolenie w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy, które będą ustalane wedle potrzeb w toku zajęć z trenerem

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl

Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@adnakademia.pl

Dostępne terminy
27-01-202528-01-2025Online
24-02-202525-02-2025Online
10-04-202511-04-2025Online

Zaufali nam: