Szkolenie online Employer Branding – jak osiągnąć sukces w budowaniu marki pracodawcy

Cena: 1490 zł + 23% VAT

Kategoria: ,

Czas trwania: 2 dni
Cena: 1490 zł + 23% VAT
Szczegółowy plan

Już od długiego czasu możemy zauważyć, że działy HR mają nie lada wyzwanie w pozyskaniu i utrzymaniu pracownika. Rosnące zapotrzebowania, brak lub niewielka ilość specjalistów w wielu obszarach to tylko część wyzwań, z którymi trzeba się zmierzyć. Aby pozyskać najlepszych nie wystarczy już tylko publikacja ogłoszenia, a potrzebna jest kompleksowa strategia employer brandingowa. Jak ją wypracować w sposób efektywny? Dowiesz się dzięki szkoleniu z budowania strategii employer brandingowej.

Adresaci szkolenia

• rekruterzy, specjalisci HR, Talent Acquision Partnerów, którzy pracują w HR i chcą lepiej zrozumieć, jaki wpływ ma employer branding na rekrutację i inne obszary HR-u,
• specjaliści komunikacji, którzy chcą poznać najnowsze trendy i być na bieżąco z działaniami rynkowymi,
• managerowie, którym zależy na zrozumieniu, w jaki sposób wypracować rozwiązania employer brandingowe w swojej firmie zaczynając od zera.

Cel szkolenia

Zdobycie praktycznej wiedzy na temat rozwiązań, narzędzi oraz najnowszych trendów, dzięki którym firma będzie mogła kształtować wizerunek pracodawcy oraz zbudować przewagę konkurencyjną na rynku pracy. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak komunikować swoją kulturę i wartości, a tym samym przyciągać najlepszych pracowników z rynku.

Po szkoleniu Uczestnik będzie wiedział:
• na temat różnic między employer brandingiem, marketingiem rekrutacyjnym, candidate i employee experience,
• na temat trendów rynkowych i rozwiązań, które cieszą się sukcesem,
• dotyczącą praktycznych narzędzi i ich wykorzystania w prowadzeniu własnych badań fokusowych,
• jak rozmawiać z pracownikami na temat kultury organizacji?
• jak wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy,
• w jaki sposób określić wyróżniki (EVP) organizacji?
• jak umiejętnie wykorzystać proces rekrutacji do budowy relacji z kandydatami?
• w jaki sposób tworzyć interesujący kontent na social mediach (LinkedIn, Facebook, YouTube?
• w jaki sposób mierzyć i monitorować swoje działania?

Metodyka szkolenia

Szkolenie prowadzone w formie warsztatowej, z wykorzystaniem podstawowych metod interaktywnych. Podczas szkolenia wykorzystane zostaną m.in.: zadania i ćwiczenia indywidualne i grupowe, wykorzystanie narzędzi design thinking, omówienie i analiza przykładów rynkowych, dyskusje grupowe, samodzielne opracowywanie rozwiązań

Program szkolenia

1. Kluczowe pojęcia w employer brandingu.

2. Trendy rynkowe – w jakim kierunku idziemy? Perspketywa polska i globalna.

3. Cele firmy, a budowanie strategii employer brandingowej. Określanie grupy interesariuszy.

4. Kto powinien się znaleźć w zespole projektowym odpowiedzialnym za przygotowanie strategii employer brandingowej?

5. Analiza sytuacji wyjściowej firmy.

6. Badania ilościowe i jakościowe – przykłady najciekawszych ćwiczeń do wykorzystania w pracy.

7. Wypracowanie persony.

8. Praca nad EVP. Najciekawsze przykłady rynkowe.

9. Dobór narzędzi do komunikacji:
• zewnętrznej (social media, zakładka kariera, ogłoszenia, wydarzenia),
• wewnętrznej (newslettery, programy ambasadorskie, spotkania cykliczne).

10. Analiza skuteczności oraz określenie KPI.

11. Marketing rekrutacyjny.

12. Candidate experience i kluczowe punkty styku z employer brandingiem.

13. Employee experience i kluczowe punkty styku z employer brandingiem.

14. Najciekawsze strategie employer brandingowe z rynku.

15. Wykorzystanie narzędzi design thinking do wypracowania rozwiązań w employer brandingu.

 

Informacje organizacyjne

Cena: 1490 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.

Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Harmonogram szkolenia

Godziny zajęć: 10:00 – 15:30

9:30 rozpoczęcie logowania przez Uczestników
10:00 – 15:00 szkolenie
w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy, które będą ustalane wedle potrzeb w toku zajęć z trenerem

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl

Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@adnakademia.pl

Dostępne terminy
18-03-202419-03-2024Online

Zaufali nam: