Efektywna Asystentka – efektywne i biznesowe wsparcie przełożonego – poziom I
Kategoria: Asystentka/Sekretarka, Szkolenia biznesowe
Zmieniający się świat biznesu stawia nowe wyzwania przed dzisiejszymi asystentkami. W związku z tym zmienia się również stopniowo charakter pracy asystentki i jej obowiązków. „Efektywna Asystentka” to kompendium praktycznych wskazówek i umiejętności, które powinna posiadać każda nowoczesna asystentka – świadoma konieczności doskonalenia swoich kompetencji zawodowych. Pierwszy dzień szkolenia „Tajemnice sukcesu najlepszych Asystentek” to zbiór najlepszych doświadczeń, przykładów i metod stosowanych w pracy najlepszych asystentek. Pozwoli on każdej Uczestniczce zbudować swój profesjonalizm i poczuć się pewniej w zakresie swojej roli i funkcjonowania w organizacji oraz w kontaktach z szefem. W trakcie drugiego dnia zajęć omówimy zasady etykiety biznesowej koniecznej w codziennej pracy asystentki jak również przyjrzymy się nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym jakie zostały stworzone w ciągu ostatnich lat.
Rozwój kompetencji organizacyjnych i komunikacyjnych na stanowisku Asystentki w zakresie wykonywanych zadań, organizacji pracy przełożonego i funkcjonowania w organizacji.
Asystentki personalne, asystentki kadry zarządzającej oraz sekretarki z doświadczeniem, których praca polega na kontaktach z kluczowymi klientami.
Ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, studium przypadku, odgrywanie scenek, sesje plakatowe, gry plus symulacje oraz pokaz nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
1. Ustalanie zasad współpracy zwiększających efektywność i skuteczność działań asystentki:
• ustalanie i doprecyzowanie zasad współpracy z przełożonym i współpracownikami,
• budowanie wzajemnego zaufania i wzajemnego szacunku do osoby jak i pracy i obowiązków,
• spotkania z przełożonym – jak i o czym rozmawiać,
• pozyskiwanie informacji, zadawanie pytań,
• zasady przekazywania i przyjmowania informacji
2. Komunikacja biznesowa a komunikacja codzienna:
• różnice i podobieństwa,
• zasady komunikacji biznesowej,
• efekty stosowania komunikacji biznesowej,
• najczęściej popełniane błędy i jak je niwelować,
• mini trening komunikacji biznesowej.
3. Organizowanie spotkań:
• zasady organizowania spotkań – checklista,
• pułapki i sposoby radzenia sobie z nimi,
• podstawowe zasady umawiania, potwierdzania i odwoływania spotkań,
• sprawna organizacja, agenda i notatki ze spotkania – co powinny zawierać,
• savoir-vivre i obowiązki Asystentki podczas wizyty gości w biurze,
• organizowanie poczęstunku – najnowsze kierunki zmian.
4. Rozmowy przez telefon:
• pierwsze wrażenie – co najpierw powinien słyszeć gość, klient,
• kolejność łączenia oraz anonsowanie rozmów,
• filtrowanie rozmów czyli ochrona czasu Przełożonego,
• trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić?
• przydatne zwroty,
• etykieta telefoniczna,
• poczta głosowa.
5. Spotkania bezpośrednie z Klientami:
• pierwsze wrażenie,
• profesjonalne powitanie VIP-a,
• typy interesantów i sposoby rozmowy z nimi,
• reagowanie w trudnych sytuacjach,
• wymiana wizytówek.
8. Aplikacje i programy wspierające wykonywanie obowiązków dla przełożonego:
• organizery czasu
• aplikacje do organizacji i rozliczania delegacji
• aplikacje zwiększające efektywność osobistą
• sztuczna inteligencja jako wsparcie dla asystentki
7. Budowanie własnego wizerunku i autorytetu:
• Wygląd zewnętrzny
• Sposób wysławiania się
• Zachowania wpływające pozytywnie i negatywnie na odbiór naszej osoby
• Budowanie własnego autorytetu.
8. Savoir-vivre i protokół dyplomatyczny:
• etykieta biznesowa – zasady i stosowanie,
• zasady precedencji,
• różnice międzykulturowe,
• protokół dyplomatyczny.
9. Zarządzanie czasem swoim i przełożonego:
• priorytetyzacja zadań,
• ustalanie celów,
• zasady delegowania zadań,
• narzędzie wspomagające asystentkę i przełożonego,
• metody i techniki zarządzania sobą w czasie zwiększające efektywność – jak wybrać i dopasować je do siebie i szefa,
• pułapki kradnące czas, w które wpadają asystentki i jak sobie z nimi radzić.
*Program chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, programów zawartych w ofercie ADN Akademii w formie elektronicznej lub innej bez zgody autora zabronione.
⇒ „Szkolenie dobrze przygotowane merytorycznie, dobry kontakt z uczestnikami szkolenia, ciekawy sposób prowadzenia zajęć, dużo przykładów wziętych z życia, poznanie narzędzi do zwiększenia efektywności”.
Agnieszka Górska, Asystentka Rzecznika, Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
⇒ „Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, wyciągnęłam z niego wiele wiedzy”.
Natalia Krzak, Asystentka, Kirchhoff Polska Sp. z o.o.
⇒ „Szkolenie dobrze przeprowadzone, oparte na pomocnych, życiowych przykładach, ukazujących pomocne rozwiązania”.
Aleksandra Dąbrowska, Asystentka Zarządu, Agro-Sieć Sp. z o.o.
⇒ „Bardzo miła atmosfera, zajęcia ciekawe, prowadzone z humorem. Dużo przydatnych informacji, które ułatwią życie w pracy”.
Dorota Przygoda, Asystentka Prezesa Zarządu, Wro-Lot – usługi lotniskowe Sp. z o.o.
⇒ „Najlepsze szkolenie na jakim byłam. Świetny wykład, duża dawka wiedzy, super atmosfera”.
Emilia Sieklicka, Specjalista ds. Biura Zarządu i Obsługi, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
Cena: 1790 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat
Miejsce i godziny zajęć
Miejsce zajęć: centrum w/w miasta
Godziny zajęć: 10:00-16:30
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl