Nowoczesny marketing w branży HoReCa

Cena: 2490 zł + 23% VAT

Kategoria: ,

Czas trwania: 2 dni
Cena: 2490 zł + 23% VAT
Szczegółowy plan
Trenerka

Patrycja Brychcy – ekspert marketingu, szkoleniowiec i doradca w branży HoReCa z 20 letnim doświadczeniem. Skutecznie przeszkoliła ponad 300 hotelarzy i restauratorów w Polsce, ucząc ich jak zarabiać więcej. Jest trenerem efektywnie zwiększając sprzedaż w branży HoReCa (HOtele REstauracje CAtering). Wyróżnia się podejściem skoncentrowanym na skutecznej sprzedaży i budowaniu pozytywnych relacji z Gośćmi, w tym guest experience, o czym opowiada jako ekspert m.in. w podcaście z Marcinem Osmanem, cyklu filmów z Jolą Kleser “Śniadanie idealne” oraz regularnie prowadzonymi live m.in z Lastowiczami. Jest zapraszana jako panelistka w imprezach branżowych w tym najważniejszym wydarzeniu Hotel Marketing Conference oraz Międzynarodowych Targach Turystycznych ITTF czy też konferencji „Kobieta z Ikrą”. Stawia na wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i budować zaangażowanie wśród Gości. Doradza i dopasowuje szkolenia zarówno dla top managmentu hoteli, dyrektorów i właścicieli obiektów, jak i pracowników działów sprzedaży, marketingu oraz zespołów recepcyjnych. Dzieli się wiedzą i pokazuje jak skutecznie sprzedawać, przeprowadzając przez szereg case studies, wskazując najbardziej efektywne narzędzia. Jest strategiem biznesowym, który swoje doświadczenie wykorzystuje również w przeprowadzaniu audytów oraz efektywnych kampanii sprzedażowych. Hotelarstwo w jej życiu, to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. Na co dzień prowadzi edukacyjne konta w social mediach, dzieląc się ekspercką wiedzą związaną z branżą HoReCa. Zaangażowanie to drugie imię Patrycji.

Co zyskują hotelarze współpracując z Patrycją Brychcy?
• WIEDZĘ – jak zarabiać więcej w HoReCa,
• POMYSŁY – na działania marketingowe i sprzedażowe,
• TECHNIKI OBŁUGI GOŚCIA – które usprawniają proces finalizacji sprzedaży,
• SKUTECZNE ROZWIĄZANIA – na zwiększenie przychodów,
• CASE STUDIES – ze sprzedaży i marketingu, które można przenieść do swojego obiektu.

Adresaci szkolenia

Działy marketingu, managerowie obiektów, managerowie sprzedaży, dyrektorzy marketingu, top management, właściciele obiektów.

Cel szkolenia

Całościowe działania marketingowe jakie mają napędzić sprzedaż każdego typu usług obiektu.

Program szkolenia

DZIEŃ I
1. Trendy w marketingu branży HoReCa 2024:
• Gdzie robić dziś marketing w branży HoReCa?
• Jak zróżnicować działania marketingowe do Gości B2B i B2C?
• Czym się inspirować? Praktyczne case studies

2. Marketing B2B i B2C online:
• Jak prowadzić dziś efektywną sprzedaż online?
• W jaki sposób wizerunek i branding obiektu przekłada się na realne przychody?
• Po co i gdzie być widocznym w sieci?

3. Marketing B2B i B2C Offline:
• Networking i budowanie relacji sposobem na sukces
• Callingi po co to robić i jakie daje to efekty?
• Rola recepcji w marketingu i sprzedaży.

DZIEŃ II

4. Bierz z AI ile się da!
• Jak dziś wykorzystać sztuczną inteligencje w marketingu HoReCa.
• AI – trendy dla branży
• Praktyczne case studies zastosowania AI w hotelarstwie i gastronomii

5. Social media pod lupą:
• Komunikacja w SoMe – trendy 2024 pod B2B i B2C
• Strategia komunikacji w SoMe na przykładzie Instagrama – B2C
• Strategia komunikacji w SoMe na przykładzie LinkedIn – B2B

6. Audyt marketingowy obiektu:
• Skrócony audyt marketingowy wybranego obiektu hotelowego
• Potencjał i niewykorzystane szanse – jak je znaleźć w marketingu
• Rekomendacje rozwojowe w zakresie nowoczesnego marketingu

Informacje organizacyjne

Cena: 2490 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat
dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy

Miejsce i godziny zajęć

Godziny zajęć: 9:00 – 16:00

Miejsce zajęć: centrum w/w miast

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl

Dostępne terminy
16-05-202417-05-2024Warszawa

Zaufali nam: