NOWOŚĆ

Szkolenie online Silna marka osobista Office Managera – budowanie reputacji i wizerunku działu administracji – warsztat z Dorotą Deląg

Cena: 1290 zł + 23% VAT

Kategoria: ,

Czas trwania: 1 dzień
Cena: 1290 zł + 23% VAT
Szczegółowy plan

Jaką marką jesteś ? Jaką marką chcesz być?

We współczesnym świecie biznesu, naszym kluczowym celem jest promowanie marki. Wszyscy jesteśmy dyrektorami generalnymi własnych firm „JA”. Nie określa nas opis stanowiska, nie sprowadzamy się tylko do niego. Stanowisko zobowiązuje Nas do rozwijania samego siebie, promowania siebie i podejmowania działań, które zapewnią nam stabilną pozycję.

Marka może być słaba lub silna. Silna wywiera wpływ na innych, motywuje, inspiruje, jest obiektem pożądania. Natomiast słaba nie budzi zainteresowania. Marka to również wyobrażenie innych o nas i to właśnie wyobrażenie ma ogromny wpływ na nasze zawodowe i prywatne relacje. Warto więc poświęcić trochę czasu na uświadomienie sobie, jaką marką chcemy być, jak ją zbudować, jak zarządzać wizerunkiem, tak aby wywołać porządne przez nas wrażenie.

Profesjonalny wizerunek Office Managera to pojęcie znacznie szersze niż odpowiedni wygląd czy zachowanie. To przede wszystkim umiejętna i spójna komunikacja z pracownikami i klientami na wielu różnych płaszczyznach. Przez tę komunikację człowiek jasno określa, kim jest, dokąd zmierza i co może zaoferować innym. Branding personalny wykracza poza sferę zawodową, gdyż sukces zawodowy ma duże przełożenie na życie osobiste.

Czego potrzebuje silna marka osobista Office managera?

Specjalnie dla Was, Dorota Deląg opracowała autorskie warsztaty, oparte na technikach aktorskich i prezentacyjnych.

Prowadząca szkolenie

Dorota Deląg – trener, mówca inspirujący z zamiłowania. Aktorka z wykształcenia, dziennikarka z doświadczenia. Od ponad 22 lat jest czynnie związana z Wystąpieniami Publicznymi i Autoprezentacją. Warsztaty, które prowadzi oparte są na technikach opracowanych przez Konstantina Stanisławskiego oraz Lee Strasberga – twórcy technik, które do tej pory są podstawą edukacji w Szkołach Filmowych i Teatralnych na całym świecie. Ukończyła PWST we Wrocławiu 1999 roku. Realizuje również warsztaty z coachingu i zarządzania.

Adresaci szkolenia

Office menedżerowie, kierownicy biur, kierownicy i specjaliści ds. administracji, executive assistant, asystentki, kierownicy działu sekretariatu, osoby odpowiedzialne za koordynację pracy biura.

Cel szkolenia

Zdobycie unikatowej wiedzy na temat strategicznego budowania marki office managera oraz umiejętność wdrożenia jej w dziale administracji. Uczestnicy będą pracować nad swoimi przekonaniami aby wypracować pewność siebie. Otrzymają praktyczne narzędzia, które usprawnią ich pracę nad budowaniem marki pod kątem realizacji swoich celów, rozwoju osobistego i wzrostu biznesu.

Celem szczegółowym jest:
• strategiczne budowanie komunikacji – wizja,
• stworzenie matrycy skutecznego brandu – Tagline i Logline marki osobistej
• wyobrażenie marki – kim jestem ,
• wyrażenie marki – jak chce być spostrzegany jako marka
• techniki sprzedażowe – storytelling – emocje sprzedają , fakty informują
• umiejętność budowania komunikatów w spójny i przekonywujący sposób – technika oparta na trójkącie komunikacyjnym,
• budowanie komunikatów w oparciu o spójne UPS,
• stworzenie spójnego UPS – co odróżnia Cię od konkurencji,
• dotarcie do Idealnego Klienta – budowanie komunikatów korzyści.

Podczas szkolenia uczestnik

• przepracuje przekonania z powodu których ma trudności ze świadomym budowaniem swojej marki,
• dowie się, że budując własny wizerunek ma pozytywny wpływ na wizerunek firmy oraz, że jest jej ambasadorem,
• dowie się, w jaki sposób tworzyć treści dostosowane do grupy odbiorców,
przygotuje sobie plan działania, dzięki któremu w stopniu zaawansowanym zacznie korzystać z narzędzia LinkedIn,
• dostanie gotowe narzędzia do przygotowania programu ambasadorskiego opartego na komunikacji na LinkedIn,
• opracuje UPS, Tagline i Logline – matryca marki osobistej.

Metodyka szkolenia

Aktywny warsztat. Każdy z Uczestników opracowuje matrycę marki osobistej. Karty pracy opracowane są wg autorskiego projektu. Prowadzi grupę krok po kroku – jest to proces odkrywania swoich atutów, wartości, słów kluczy po to, aby pod koniec warsztatów każdy miał opracowaną swoją unikatową matrycę marki osobistej.

Program szkolenia

1. Czym jest marka osobista

2. Przekonania dotyczące budowania personal brandingu

3. Ustalenie swojego celu, określenie priorytetów

4. Idealny klient – kim jest i czego oczekuje?

5. Opracowanie komunikatów dostosowywanych do Odbiorców

6. Marka osobista w social mediach

7. Profil na LinkedIn – o czym pamiętać i jakich błędów nie popełniać?

8. Strategia budowania komunikacji marki

9. Jak pisać aby ludzie czytali moje posty?

10. Jak prowadząc własne konto, wzmocnić pozycję rynkową firmy?

11. Wypracowanie osobistych map: wartości, atutów

12. Opracowanie osobistego UPS

13. Określenie Tagline i Logline

14. Opracowanie komunikatów – syntetyczny komunikat z przesłaniem

Informacje organizacyjne

Cena: 1290 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

• dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.

Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Harmonogram szkolenia

9:30 – rozpoczęcie logowania przez Uczestników 10:00-16:00 – szkolenie w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy, które będą ustalane wedle potrzeb w toku zajęć z trenerem

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl

Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@adnakademia.pl

Dostępne terminy
21-06-2024Online
24-07-2024Online
25-09-2024Online

Zaufali nam: