Szkolenie online Reklamacje i roszczenia w branży TSL – aspekty prawne i praktyka
Kategoria: Online Transport/Spedycja/Logistyka, Szkolenia online branżowe
Szkolenie jest skierowane do osób pracujących w firmach transportowych, spedycyjnych lub działach logistycznych firm produkcyjnych, które zajmują się organizacją lub realizacją przewozów, postępowaniami reklamacyjnymi związanymi ze szkodami lub likwidacją szkód w przewozie drogowym rzeczy. Dzięki szkoleniu dowiedzą się Państwo, jakie są prawa i obowiązki uczestników łańcucha przewozu na każdym jego etapie, a także jak postępować w przypadku wystąpienia szkody związanej z transportem i uzyskać odszkodowanie na podstawie przepisów Konwencji CMR i polskiego Prawa przewozowego.
1. Odpowiedzialność i prawa uczestników przewozu na różnych jego etapach.
2. Zakres, wyłączenie i rozszerzenie odpowiedzialności przewoźnika za szkody w przewozie.
3. Proces reklamacji w związku z zaginięciem, uszkodzeniem towaru lub opóźnieniem dostawy (formy pism, terminy i konsekwencje ich niezachowania).
4. Treść reklamacji, kalkulacja i udokumentowanie szkody, czynności zabezpieczające interes zleceniodawcy w procesie dochodzenia odszkodowania.
5. Odpowiedź na reklamację i sposoby ograniczenia odpowiedzialności przewoźnika.
6. Likwidacja szkody przed ubezpieczycielem i postępowanie sądowe o zapłatę odszkodowania.
Cena: 690 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Harmonogram szkolenia
Godziny zajęć: 10:00 – 15:30
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Aneta Sośnicka
tel. 22 162 78 30
aneta.sosnicka@adnakademia.pl