Szkolenie online CFO jako skuteczny lider – koncentracja na ludziach, a nie tylko na cyferkach
Kategoria: Online Finanse, Online Menedżerskie, Szkolenia online biznesowe, Szkolenia online Księgowe i Finansowe
„Nie możemy zmienić kierunku wiatru, ale możemy inaczej postawić żagle.”
Szefie zadbaj o siebie!
Warsztat rozwoju umiejętności przywódczych dla dyrektorów finansowych.
W ostatnich czasach zakres obowiązków CFO uległ dużym zmianom. Dziś dyrektorzy finansowi muszą sprostać zupełnie nowym wyzwaniom. Odpowiadają za strategię, finanse, kreują przyszłość firmy, tworzą wartości i …zarządzają ludźmi– jednym słowem, stają się liderami. A więc CFO zamienia się w CEO?
Rola nowoczesnego CFO coraz częściej zaciera się z rolą CEO, a to oznacza, że dyrektorzy finansowi są już nie tylko liderami finansowymi, ale przede wszystkim liderami biznesowymi firm. Dyrektorzy finansowi, którzy niejednokrotnie dochodzili do swojej pozycji w ramach funkcji finansowej – poprzez kontroling finansowy lub nadzór nad księgowością – muszą odnaleźć się w nowej roli.
No właśnie w dzisiejszych czasach CFO wpływa na zespół, jego działania oraz wdraża rozwiązania, przekonuje do zmian itd. A to są zadania liderskie a bycie liderem wymaga od CFO kompetencji miękkich. To właśnie od nich zależy aż 80% sukcesu przywódcy.
Zapraszamy do wspólnej, aktywnej pracy i rozwijania nowoczesnych kompetencji liderskich.
To psychologiczny bardzo praktyczny warsztat dla liderów finansowych, którzy w obecnych czasach zmian potrzebują świeżego spojrzenia na siebie, firmę i zespół.
Menedżerowie, kierownicy i liderzy zespołów, osoby odpowiedzialne za zarządzanie ludźmi.
Rozwinięcie umiejętności liderskich i myślenia strategicznego w kontekście zmiany swojej roli z odpowiedzialnego za dane finansowe na partnera strategicznego.
Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:
• świadomie rozwijać własny styl liderski, pozwalający na pogodzenie roli osoby odpowiedzialnej za finanse z funkcją partnera strategicznego
• motywować i umiejętnie wspierać pracowników wykorzystując ich potencjał i silne strony,
• budować autorytet lidera w oparciu o psychologiczne techniki zarządzania ludzi
• rozwinie umiejętności tworzenia strategii, zarządzania zmianą oraz komunikowania z podległymi pracownikami finansowymi.
Izabela Kielczyk – psycholog, trener i ceniony praktyk biznesu. Terapeutą ludzi biznesu od 19 lat. Jest psychologiem z zamiłowania i z wykształcenia. Wyróżnia ją to, ze w pracy łączę wiedzę psychologiczną z doświadczeniem w pracy w biznesie. Jest współwłaścicielem rodzinnej firmy Bellako Sp. z o.o. od ponad 30 lat produkującej oryginalne mieszanki przypraw dla polskiego przemysłu spożywczego i gastronomii. Jest także współtwórcą i menagerem powstałej ponad 16 lat temu placówki psychoterapii Pracownia Psychorozwoju, która zatrudnia obecnie kilkunastu specjalistów. Doskonale zna wyzwania i trudne zagadnienia biznesowe stojące przed osobami prowadzącymi przedsiębiorstwa i firmy rodzinne. Mam za sobą kilkanaście lat doświadczenia w zarządzaniu, a na koncie zarówno sukcesy, jak i porażki, dlatego też wie, z czym borykają się menadżerowie. Pracuje z branżą prawniczą od kilku lat jak również z innymi. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie, stworzył autorską terapię dla ludzi biznesu, podczas której oferuje unikatową możliwość psychologicznej analizy potrzeb biznesowych i poszukiwania własnych rozwiązań w oparciu o indywidualną osobowość menadżerską. Przygotowuje i prowadzi mentoring dla ludzi biznesu oraz autorskie sesje terapii dla wyższej kadry menedżerskiej. Występuje jako ekspert podczas konferencji biznesowych i menadżerskich. Z racji unikatowej wiedzy i doświadczenia występuje w roli eksperta i komentatora w wydawnictwach branżowych, opiniotwórczych czy informacyjnych. Publikacje z jej udziałem ukazywały się m.in. w Newsweeku, Polityce, Rzeczpospolitej czy Gazecie Wyborczej. Udziela także wywiadów telewizjom: TVN, Polsat, TP oraz rozgłośniom Polskiego Radia, Tok FM i Radio Dla Ciebie.
1. Nowa rola CFO:
• zakres obowiązków nowoczesnego CFO i rola jaką pełni w organizacji,
• oczekiwania pracodawców,
• wymagania stawiane CFO w zakresie umiejętności strategicznych, menedżerskich, komunikacyjnych oraz przywódczych.
2. Samoświadomość CFO jako lidera?:
• jakie mam doświadczenia jako lider? – czyli doświadczenia jako budowanie mocnych storn liderskich,
• jakim jestem liderem? – autodiagnoza zasobów i obszarów do pracy,
• typy przywódców,
• jakie mam wartości?
• jak moja osobowość i moje wartości wpływa na ludzi którymi kieruje i na cała firmę?
• mój styl komunikacji w biznesie – test,
• jak mój styl komunikacji wpływania na budowanie relacji z zespołem, zarządem, inwestorami, parterami biznesowymi,
• jak dogadywać z ludźmi o innych stylach komunikacyjnych niż ja sam?
3. CFO liderem zespołu:
• role w zespole – test Belbina – jakich masz ludzi?,
• jak nimi zarządzać, czego od nich oczekiwać?,
• jak zbudować elastyczny zespół w obecnych dynamicznych czasach zmian i niepewności?,
• rozróżnienie pomiędzy rolą kierowniczą a liderską,
• cechy dobrego lidera,
• walka z uprzedzeniami CFO – wyjście z roli eksperta do roli menedżera a następnie lidera.
4. CFO jako lider zarządzający emocjami:
• inteligencja emocjonalna – nauka zarządzania emocjami swoimi i zespołu,
• emocje w biznesie – jak nimi zarządzać?
• reguła 4Z: zauważ, zrozum, zaakceptuj, zarządź,
• jak radzić́ sobie z gniewem, strachem i smutkiem pracowników?
5. CFO i psychologia:
• zestaw psychologicznych narzędzia lidera – ze scenki, case sutudy,,
• słuchanie a nie słyszenie,
• zdarta płyta,
• fuko – inf zwrotna – stanowczo, rzeczowo i z empatią.
6. CFO jako lider zmian:
• psychologia zmiany – dlaczego ludzie boja się zmian?,
• cztery wymiary zarządzania zmianą,
• motywacja czym jest i jak zarządzać zaangażowaniem ludzi,
• rodzaje motywacji, narzędzia oraz techniki wzmacniania motywacji,
• budowanie motywatorów, delegowanie, komu i co?
• poziomy delegowania,
• budowanie odpowiedzialności.
7. CFO jako lider wartości:
• wartości jako narzędzie budowania motywacji w zespole,
• sukces i porażka – wykorzystanie porażki do rozwoju.
8. CFO specjalistą od prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami:
• zwalanie pracowników
• trudne rozmowy z pracownikami – brak podwyżek, brak dofinasowań, odmowy, narzekanie pracowników, itd.
Cena: 1790 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Harmonogram szkolenia
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl
Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@adnakademia.pl