Reklamacje i roszczenia w branży TSL – aspekty prawne i praktyka
Kategoria: Szkolenia branżowe, Transport/Spedycja/Logistyka
Szkolenie jest skierowane do osób pracujących w firmach transportowych, spedycyjnych lub działach logistycznych firm produkcyjnych, które zajmują się organizacją lub realizacją przewozów, postępowaniami reklamacyjnymi związanymi ze szkodami lub likwidacją szkód w przewozie drogowym rzeczy. Dzięki szkoleniu dowiedzą się Państwo, jakie są prawa i obowiązki uczestników łańcucha przewozu na każdym jego etapie, a także jak postępować w przypadku wystąpienia szkody związanej z transportem i uzyskać odszkodowanie na podstawie przepisów Konwencji CMR i polskiego Prawa przewozowego.
1. Odpowiedzialność i prawa uczestników przewozu na różnych jego etapach.
2. Zakres, wyłączenie i rozszerzenie odpowiedzialności przewoźnika za szkody w przewozie.
3. Proces reklamacji w związku z zaginięciem, uszkodzeniem towaru lub opóźnieniem dostawy (formy pism, terminy i konsekwencje ich niezachowania).
4. Treść reklamacji, kalkulacja i udokumentowanie szkody, czynności zabezpieczające interes zleceniodawcy w procesie dochodzenia odszkodowania.
5. Odpowiedź na reklamację i sposoby ograniczenia odpowiedzialności przewoźnika.
6. Likwidacja szkody przed ubezpieczycielem i postępowanie sądowe o zapłatę odszkodowania.
Cena: 790 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat
Miejsce i godziny zajęć
Miejsce zajęć: centrum w/w miasta
Godziny zajęć: 10:00 – 15:30
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Aneta Sośnicka
tel. 22 162 78 30
aneta.sosnicka@adnakademia.pl