Copywriting czyli jak pisać, żeby skuteczniej sprzedawać
Kategoria: E-marketing i strony www, Szkolenia informatyczne
Tworzysz teksty reklamowe? Piszesz oferty handlowe? Budujesz treści do strony www?
Słowem: sprzedajesz… słowem? To szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Warsztaty biznesowe prowadzone przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Ćwiczenia, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia! Szkolenie odkrywa tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz wiele przykładów, sprawdzonych rozwiązań oraz sytuacji, w których warto poszukać innej – niż ogólnie zalecana technika.
• pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji, menedżerowie marki i produktu,
• przedsiębiorcy samodzielnie zajmujący się przygotowaniem tekstów reklamowo-promocyjnych,
• osoby zainteresowane zagadnieniami związanymi ze skuteczną reklamą związana ze słowem pisanym
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:
• dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
• określać korzyści wynikające z danego produktu,
• tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
• tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
• tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
• skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.
1. Korzyść
a) Jak i czym zachęcić?
b) Zanim zaczniesz pisać.
c) Do kogo piszesz?
d) Czego oczekujesz od odbiorcy?
e) Jak pisać po ludzku?
f) Uważaj na „klątwę wiedzy”.
g) Twój klient słyszy, widzi i czuje. Wykorzystaj to!
h) Niskie opłaty czy tanie loty?
i) Więcej korzyści.
j) Korzyści czy cechy?
k) Koniec tekstu wieńczy dzieło – jak zachęcić do działania?
l) Potwierdzaj wartość.
2. Konkret
a) Jak przekazać to, co istotne?
b) „Dużo” czyli ile?
c) Usuń zapychacze.
d) Jak czytelniej przedstawiać porównania, zestawienia?
3. Esencja
a) Jak pisać krócej?
b) Mniej czyli więcej.
c) Wydobądź to, co najważniejsze.
4. Subtelne różnice
a) Jak zachęcać słowami bez zmiany faktów?
b) Przykłady – słowa w różnym kontekście.
5. Nagłówek
a) Jak pisać skuteczniejsze nagłówki?
b) Trzy kategorie nagłówków.
c) czym mówią najskuteczniejsze nagłówki?
6. Jak skuteczniej komunikować liczby?
a) Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
b) Zero – szara eminencja
c) Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
d) Dokładne liczby – kiedy je stosować?
7. Słowo w sieci
a) Jak pisać komunikat do sieci?
8. Storytelling
a) Jak stworzyć opowieść o marce?
Cena: 1090 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat ukończenia szkolenia
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!
Godziny i miejsce zajęć
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Miejsce zajęć: centrum w/w miasta
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Justyna Świdnicka
22 208 28 47
justyna.swidnicka@adnakademia.pl